4 sierpnia 2012

STOSIK (#1) czyli zdobycze książkowe - LIPIEC 2012



W tym miesiącu rządził Weltbild, który przecenił wiele, wiele swoich książek na 9,90 (promocja MILION KSIĄŻEK NA LATO). Oczywiście, nie mogłam powstrzymać się przed kupnem kilkunastu pozycji. Oprócz zamówień internetowych odwiedziłam antykwariat (mój ukochany Silvarerum w Łodzi), z którego wyszłam bogatsza o dwa egzemplarze. Jest to pierwszy post tego typu na moim blogu i mam nadzieję, że okaże się dla Was inspirujący. 
Zapraszam do obejrzenia moich zdobyczy...


1. Pawilon Kwiatu Brzoskwini, Minmgei Yip
2. Jeśli pójdziesz ze mną, Marlena Watrous
3. Do utraty tchu, Anne Sward
4. Efekty świetlne, Miranda Beverly-Whittemore (książka z antykwariatu, cena na okładce: 29,90 / zapłaciłam: 13)
5. Łaskawe, Jonathan Littell (książka z antykwariatu, cena na okładce: 59,90 / zapłaciłam: 36)


6. Nauczycielka muzyki, Janice Y. K. Lee
7. Kiedy ulegnę, Chang-Rae Lee
8. Brylant Pindara, Katie Hickman
9. Tchnienie śniegu i popiołu, Diana Gabaldon
10. Julia, Anne Fortier
11. Hotel słodko-gorzkich wspomnień, Jamie Ford
12. W cieniu Pałacu Zimowego, John Boyne


13. Jeździec miedziany, Paullina Simons 
14. Tatiana i Aleksander, Paullina Simons (brak na zdjęciu, aktualnie w rękach mojej Matulki)
15. Ogród Letni, Paullina Simons
16. Supersmutna i prawdzia historia miłosna, Gary Shteyngart
17. Dom z pyłu i snów, Brenda Reid
18. Przestrzeń za szkłem, Simon Mawer
19. Spacer w cieniu, Doris Lessing
20. Pod skórą, Doris Lessing

Uff...:)

Niestety, promocja już się skończyła, ale mam nadzieję, że księgarnie będą wychodzić naprzeciw czytelnikom i tego typu akcje będą pojawiać się częściej. Mogłabym kupić cały kontener książek, ale zdrowy rozsądek uderzył mnie po twarzy parę razy i oprzytomniałam, zanim wydałam wszystkie oszczędności. Zauważyłam, iż następstwem kupowania dużych ilości książek, jest pewne ssanie w żołądku i wieczny głód, przez co ciągle chcę więcej i więcej. Chyba wpadłam po uszy...

A Wy kupiliście coś w tej promocji? Lubicie antykwariaty? Chętnie poczytam, jakie macie przemyślenia na ten temat :)

4 komentarze:

  1. Dużo zdobyczy, chociaż nie znalazłam ani jednej pozycji dla siebie... Miałam się skusić na kilka tytułów przecenionych na promocji letniej, ale ostatecznie nic nie kupiłam :P

    Powodzenia w blogowym życiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w blogowej sferze i u mnie. Bardzo lubię podglądać cudze stosy i aż mnie czasami skręca z zazdrości. U Ciebie też mnie skręciło, zwłaszcza Lessing. Ostatnio jestem w takim kryzysie, ze nawet te przeceny w Weltbild musiałam sobie odpuścić, ale kiedyś, kiedyś ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdobycze! Z oferty Weltblidu nie skorzystałam, bo sama pozbywałam się swoich książek ;). Ale Ci powiem, że zaintrygowała mnie swoją... objętością (toż to ona ma ponad 1200 stron!!!) powieść "Tchnienie śniegu i popiołu". No i Simons - tę trylogię to po prostu muszę przeczytać ;). Przyjemnej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, za każdą ciekawą myśl.