25 sierpnia 2012

STOSIK (#4) czyli zdobycze książkowe - SIERPIEŃ 2012

 
Sierpień zbliża się ku końcowi, a ja nie planuję już żadnych zakupów, więc pozwalam sobie na odrobinę prywaty i pokazuję Wam, co nowego ciąży na półkach moich regałów. Jako łowczyni promocji nie mogłam przejść obojętnie obok nadarzających się okazji i wpadłam po uszy. W tym miesiącu dostałam ostatnie zamówienie z Weltbild, jeszcze z tej promocji, gdzie książki kosztowały 9,90. Ponadto parę egzemplarzy pochodzi prosto od wydawnictwa (promocja 10,20,30 w Znaku oraz wyprzedaże w Prószyńskim) oraz z księgarni internetowej 3telnia.pl, którą muszę pochwalić za szybką wysyłkę i zganić za pogniecione okładki. Nie odwiedziłam ani razu antykwariatu i trochę dziwnie się z tym czuję, ale po prostu nie było ku temu sposobności - każdy weekend miałam zajęty. We wrześniu muszę zacisnąć pasa, bo szykuję się na długo wyczekiwany urlop, ale nie czuję się z tym jakoś szczególnie nieswojo, gdy tak patrzę na ten sierpniowy stos, który powinien zapewnić mi wiele godzin spędzonych na przyjemnym zagłębianiu się w lekturze :).


1. Ścieżki Avenidów, Agnieszka Grzelak  (4 zł, wyprzedaż w Prószyński i S-ka)
2. Pocieszenie, Anna Gavalda (9,90, promocja w Weltbild)
3. Kość z kości, Diana Gabaldon (12,90 zł, promocja Szczęśliwa Trzynastka w Weltbild)
4. Weranda pełna słońca, Juliette Fay (10 zł, promocja w Znak)
5. Biała jak mleko, czerwona jak krew, Allesandro D'Avenia (10 zł, promocja w Znak)
6. Zawsze przy mnie stój, Carolyn Jess-Cooke (10 zł, promocja w Znak)
7. Pamiętnik z przyszłości, Cecelia Ahern (9,90, promocja w Weltbild)


8. Kara, Maja Wolny (3 zł, wyprzedaż w Prószyński i S-ka)
9. 7 razy dziś, Lauren Oliver (9,90, promocja w Weltbild)
10. Atlas chmur, David Mitchell (12 zł, 3telnia.pl) -kilka dni po moim zakupie cena książki została zmieniona na 45 złotych, co być może spowodowane jest wchodzącym niedługo do kin filmem Wachowskich nakręconym na jej podstawie, szaleństwo!
11. Kwiat Wschodu. Pamiętnik, Maureen Lindley (5 zł, wyprzedaż w Prószyński i S-ka)
12. Gra o wszystko, Julian Less (5 zł, wyprzedaż w Prószyński i S-ka)
13. Niebezpieczne związki, Pierre Choderlos de Laclos (5 zł, wyprzedaż w Prószyński i S-ka)
14. Marcowe fiołki, Sarah Jio (14 zł, Weltbild )
15. Różany labirynt, Titania Hardie  (11 zł, 3telnia.pl)


16. Robokalipsa, Daniel H. Wilson  (10 zł, promocja w Znak) dla Pana M. :)
17. Ktoś we mnie, Sarah Waters  (6 zł, wyprzedaż w Prószyński i S-ka)
18. Niebanalna więź, Sarah Waters (5 zł, wyprzedaż w Prószyński i S-ka)
19. Muskając aksamit, Sarah Waters (9 zł, 3telnia.pl)
20. Za kwietnymi polami, Jun'ichi Watanabe  (4 zł, wyprzedaż w Prószyński i S-ka)
21. Wypalone cienie, Kamila Shamsie  (9,90, promocja w Weltbild)
22. Pierwsza miłość, Francine Prose  (10 zł, Weltbild )


Chyba najbardziej cieszę się z wyprzedaży w Prószyńskim, bo kupiłam naprawdę ciekawe pozycje za grosze. Zawsze po tego typu zakupach patrzę spode łba na książki sprzedawane za pełne ceny z okładki i czuję ogromną motywację do szukania kolejnych okazji.  Słowo "wyprzedaż" i "promocja" to miód dla moich oczu :) To do czytania!

Edit: Na koniec chciałabym podzielić się z Wami moim wybuchem śmiechu na widok strony Naszej Księgarni (która notabene ma również świetną ofertę promocyjną):


Nie martw się Koszyku, nadchodzę! :)

14 komentarzy:

  1. u mnie też czeka na przeczytanie jeden stosik i nie ma się kiedy za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę zdobyczy z Prószyńskiego! Zaraz wpadnę na stronę wydawnictwa, łudząc się, że jeszcze znajdę takie przeceny.. Chciałam wypisać, które książki chętnie podebrałabym Ci, ale.. za dużo ich, więc napiszę tylko tyle - fantastyczny stos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprzedaże nadal są, także bez obaw :)

      Usuń
  3. Kto nie lubi takich okazji...:) Czekam na recenzje bo widzę kilka tytułów, na które też wcześniej zwróciłam uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje na pewno będę się pojawiać - próbuję ogarnąć jeszcze zakupy z poprzedniego miesiącu :)

      Usuń
  4. O matko, jak ja mogłam przegapić takie gorące promocje?! Teraz pewnie jest już za późno, ale jeszcze rozejrzę się, co słychać u Prószyńskiego...
    Z przedstawionych przez Ciebie książek czytałam "Niebanalną więź", która niezbyt przypadła mi do gustu, ale czytałam paręnaście pozytywnych opinii na jej temat, dlatego chcę jeszcze raz do niej wrócić i ewentualnie skorygować swoją ocenę.
    Czego zazdroszczę? "Za kwietnymi polami", "Wypalone cienie", "Kwiat Wschodu. Pamiętnik" - nie mogę się doczekać Twoich opinii na ich temat!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Niebanalna więź" zachęciła mnie opisem z okładki, który uznałam za intrygujący :) Zdanie wyrobię sobie po przeczytaniu. Kochana, w Prószyńskim wyprzedaże nadal trwają, tak samo w Znaku. Kilka fajnych pozycji widziałam w wydawnictwie Sonia Draga, gdzie mają 50 tytułów po 15 złotych każdy. Poza tym Nasz Księgarnia nęci mnie niesamowicie obniżkami (egzemplarze po 8 i 9 złotych). Jest w czym wybierać :)

      Usuń
  5. ciekawe pozycje w stosikach widzę :)
    również kocham wszelkie wyprzedaże i promocje organizowane przez wydawnictwa czy księgarnie
    na stronie Prószyńskiego również zrobiłam zakupy, z których jestem nad wyraz dumna! wydałam 34zł na 8 książek! i jak nie korzystać? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak z tego nie skorzystać :) Ja nie jestem w stanie sobie odmówić :)

      Usuń
  6. Jeeej, chyba serio muszę zajrzeć do Prószyńskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję stosika i życzę miłej lektury :) U mnie książki raczej starsze, ale też sporo ich się nagromadziło (teraz problem, kiedy przez to wszystko przebrnę :D).

    Pozdrawiam,

    dp

    OdpowiedzUsuń
  8. "Różany labirynt"- ja żałowałam kupna tej książki przez naprawdę długi czas. Ciekawa jestem jak Ty ją odbierzesz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę odkupić od Ciebie "Atlas chmur". Napisz prosze czy jest taka mozliwosc. czaribald+atlas (at) gmail . com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie jestem zainteresowana sprzedażą tej książki :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo, za każdą ciekawą myśl.