7 września 2012

Chwalipięta - czyli recenzja miesiąca dla Wydawnictwa Znak


 


Kochani, przed chwilą dostałam informację, iż moja recenzja "Kiedy byłem dziełem sztuki" została wybrana, jako jedna z trzech, które okazały się najlepsze w miesiącu sierpniu (do wglądu TUTAJ). Ta informacja bardzo mnie ucieszyła, gdyż recenzje tworzę od niedawna i tego typu wyróżnienie jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego pisania. Poza tym musicie wiedzieć, że moją ostatnią nagrodą był album zdobyty na konkursie ekologiczno-przyrodniczym w PODSTAWÓWCE, więc już dawno nie czułam takiej ekscytacji.

Jeszcze bardziej cieszy mnie sama nagroda - w moje ręce powędruje "Przypadek Adolfa H." autorstwa Schmitta - uwielbiam jego twórczość, a samej książki jeszcze nie miałam okazji przeczytać, więc ekscytacja sięga zenitu. Pragnę serdecznie podziękować Wydawnictwu Znak za wyróżnienie.

Chciałabym również wyrazić ogromną wdzięczność Czytelnikom mojego bloga - jesteście dla mnie inspiracją, a Wasze uwagi i komentarze są najlepszą nagrodą. Miałam szczęście trafić w środowisko czytelnicze, które pompuje dobre emocje do moich tętnic. Dziękuję i dziękuję!

46 komentarzy:

  1. Ooo to super! Zarówno wyróżnienie, jak i nagroda :). Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nagroda bardzo przypadła mi do gustu.

      Usuń
  2. Czytałam "Przypadek Adolfa H.", na pewno Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, przepadam za Schmittem, więc jestem pozytywnie nastawiona :)

      Usuń
  3. Gratuluję, taka wiadomości są rewelacyjne i przynoszą dużo radości, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym dostawać tylko tak dobre wiadomości :)

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów, a jestem pewna, że będzie ich wiele! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!:)
    Takie wyróżnienia-niespodzianki są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów! :)
    Ja też bardzo lubię Schmitt'a :)
    Pozdrawiam
    tulipanowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wiadomość. Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje! :)))) przyznaję się, zmotywowałaś mnie do pisania :> a "Adolfa" chcę przeczytać już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również czaiłam się na tę książkę od jakiegoś czasu, a tu proszę, bęc. :)

      Usuń
  9. Ogromne gratulacje!
    fajnie jest zostać docenionym - to dodaje skrzydeł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyznaję, że jest to bardzo motywujące :)

      Usuń
  10. To na pewno wielka motywacja. Wielkie gratulacje kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  11. AAAAAAAAAAAAA wspaniale:):) Moje gratulacje. Pięknie piszesz dlatego nie dziwię się, że cię moja droga doceniono:) Fajny takie sukces prawda? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAA Kochana, przestań, przestań, bo spąsowieję. :) Bardzo się cieszę, bo rzadko spotyka mnie coś tak dobrego :)

      Usuń
  12. Serdecznie Ci gratuluję :) To świetny początek Twojej przygody z blogowaniem :) Trzymam kciuki za kolejne sukcesy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie spodziewałam się, że blogowanie może być takie przyjemne :)

      Usuń
  13. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam się do gratulacji :)
    Zupełnie się nie dziwię, że Cię wyróżniono, bo masz bardzo ciekawy styl pisania. Z przyjemnością będę tu do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję, cieszy mnie każde Twoje słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, za każdą ciekawą myśl.