15 października 2012

STOSIK (#10) - czyli zdobycze książkowe PAŹDZIERNIK 2012, część I


Moi Kochani, ten miesiąc to istne szaleństwo. Wpadłam w zakupoholizm i nie ma dnia, żebym nie myślała o nowych zdobyczach książkowych (grzebię w sklepach internetowych, szukam pretekstów do pojechania do antykwariatu, przeglądam wszystkie możliwe promocje i wyprzedaże), co zaczyna mnie odrobinę przerażać. Obawiam się, że niedługo zabraknie mi miejsca na nowe książki, ale szczęście, które odczuwam na ich widok jest tak duże, że nie umiem powstrzymać się przed zakupami. 

- Mam na imię Karolina i jestem książkoholiczką.

Musiałam podzielić zakupy na dwie części (kolejną umieszczę na koniec miesiąca), gdyż nie chciałam budować zbyt wysokich wież, w obawie o wypadek-upadek ;) Dzisiaj pokażę książki, które zakupiłam w pewnym antykwariacie internetowym, który powalił mnie na kolana niskimi cenami, estetycznym wyglądem woluminów ( z jednym wyjątkiem "Pióro i kamień") i bardzo miłą obsługą. Ceny książek wahały się od 2 do 8 złotych, przesyłka kurierska darmowa. Uwierzcie mi, zapłaciłam za wszystko tyle, ile musiałabym wydać na 5 nowych książek w księgarni. Stwierdzenie: "nie kupuję książek, bo są za drogie" jest czczą wymówką, wystarczy dobrze poszukać.


1. Moje rzymskie wakacje, Kristin Harmel
2. Focza dama, Kathryn Harrison
3. Drugi rodzaj ciszy, Eileen Goudge
4. Po prostu razem, Anna Gavalda
5. Klub śpiewających rzeźników, Louise Erdrich
6. Sekret Clary, Francoise Bourdin
7. Grób córki Boga, Ellen Brett Block
8. Krajobraz miłości. Sally Beuman
9. Rok wieczności, Ronald Anthony
10. Jeszcze jeden dzień, Mitch Albom


11. Belcanto, Ann Patchett
12. Twarz z przeszłości, Fern Miaels
13. Droga przez góry, Elizabeth McGregor
14. Malowany welon, W.Somerset Maugham
15. Zapach cedru, Anne-Marie MacDonald
16. Carnevale, M.R. Lovrie
17. Klub wspomnień, Laura Kalpakian
18. Polowanie na sobowtóra, Linda Howard


19. Pióro i kamień, Patricia Shaw
20. Upragnione życie, Louise Voss
21. Kochając większą kobietę, Jennifer Weiner
22. Święto róż, Indu Sundaresan
23. W tym życiu albo w przyszłym, Christian Signol
24. Kuzynka Nora, Anne Rivers Siddons
25. Lodowa pułapka, Kitty Sewell
26. Trzynasta opowieść, Diane Setterfield
27. Dziecko Estery, Jean Sasson

Od jutra krótki urlop. Potrzebuję odrobiny oddechu, abym potem mogła skupić się na ważnej dla mnie sprawie. Wiem, że będę tęsknić - za pisaniem, czytaniem, za Wami, ale czas szybko mija, więc nie tracę dobrego humoru, ani na chwilę.

59 komentarzy:

  1. "Jeszcze jeden dzień" czytałam, piękna książka.
    A najbardziej zazdroszczę Ci "Trzynastej opowieści", gdyż wszędzie jej szukam! AAAAAAAaa! Szczęściara! Aż sama poszukam tego antykwariatu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście uwielbiam "Pięć osób, które spotykamy w niebie" tego autora :) Tak naprawdę, to właśnie "Trzynasta opowieść" jest winna tym zakupom. Poszukiwałam ją od jakiegoś czasu, a gdy znalazłam i zobaczyłam resztę, nie mogłam się opanować ;)

      Usuń
    2. Nie dziwię się. Ale wykupiłaś najciekawsze tytuły! :)

      Usuń
  2. I zauważyłam, że 3/4 tego stosiku to książki ze Świata Książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosisko imponujące i zawiera z pewnością sporo świetnej literatury. Z przykrością muszę stwierdzić, że jest mi całkowicie nieznana.
    Miłego czytania.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale zakupy, gratuluje! Nie dziwie sie, za taka cene rowniez zrobilabym podobne:)

    Belcanto, Malowany welon mam i ja, czekaja w kolejce:)

    Swieto Roz, to druga czesc. Czytalas moze Dwudziesta zone? Pewnie czytalas:). Bardzo lubie ta autorke i mam nadzieje, ze ktos wreszcie wyda w Polsce czesc trzecia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie zabiłaś...:) Nie miałam pojęcia, że to druga część. Teraz muszę znaleźć pierwszą - i jak ja mam walczyć z nałogiem ? :)

      Usuń
  5. Chcę poznać adres tego antykwariatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie Ci podam, ale wolałabym w wiadomości prywatnej ;)

      Usuń
    2. Ja też bym chciała poznać adres, proszę!

      Usuń
  6. Dawno czytałam "Polowanie na sobowtóra"- pamiętam, że podobała mi się ta książka :)
    Intryguje mnie "Grób córki Boga" Ellen Brett Block. Nic o niej nie słyszałam ale opis jest przerażający i jednocześnie zachęcający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że dobrze wspominasz "Polowanie na sobowtóra" - tym bardziej cieszę się, że mam tę książkę. Racja, racja, książka Block zapowiada się przednio :)

      Usuń
  7. Wow. Piękny zestaw :) Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnej lektury życzę bo widzę , że jest co czytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacne zbiory!
    Poproszę adres tego antykwariatu. Sama z chęcią poszperam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też poproszę adres, koniecznie!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!!!
    Świetne stosiki;)

    Czytałam tylko "trzynastą opowieść" i bardzo polecam.
    Wywarła na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam duże oczekiwania wobec tej powieści :) Mam nadzieję, że mi również przypadnie do gustu.

      Usuń
  12. No właśnie, Ty dawaj adres tego antykwariatu ;) Może być na maila jak nie chcesz tu :) agazielinska87@gmail.com
    Obiecuję nie wykupić Ci wszystkich książek!!

    "Kochając większą kobietę" bardzo mi się podobało, jedno w fajniejszych czytadeł jakie czytałam, naprawdę :)
    "Moje rzymskie wakacje" wygrałam w jakimś blogowym konkursie, ale trochę się boję, że to będzie sztampa, i tak sobie stoją :p
    A "Jeszcze jeden dzień" kupiłam sobie na wyprzedaży w Weldbildzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w szoku! "Kochając większą kobietę" kupiłam ot tak, nie spodziewałam się niczego ach i och, a TY piszesz, że super :) Fajnie, cieszę się bardzo. "Moje rzymskie wakacje" chyba poczekają na lato, nie wiem czego się spodziewać, mam nadzieję, że będzie w porządku :)

      Usuń
  13. Kochana niezłe stosisko:) Pozazdrościć. Czekam teraz na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  14. O jej . piękny stos ! Jestem pełna podziwu ..
    A czy i ja mogłabym dostać adres tego antykwariatu ? :D
    To byłoby naprawdę wielka ulga dla mojego portfela !
    Czekam z niecierpliwością na recenzję !!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, czy to będzie ulga dla portfela, kiedy zaczniesz tam robić masowe zakupy ;)

      Usuń
  15. Dziewczęta ;) Mam nadzieję, że adres dotarł do Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jakie imponujące stosy! Choć szczerze mówiąc, prawie żadnych tytułów nie kojarzę...
    Mogłabym także dostać adres tego antykwariatu? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudne zdobycze! Taki antykwariat to marzenie każdego książkoholika. I ja poproszę o adres, a Tobie życzę przy okazji przyjemnego czytania :) (bezrobotna@10g.pl)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha! A myślałam, że to ja jestem książkoholikiem :P Stosy są imponujące. Znam tylko "Trzynastą opowieść" (fajna z tego co pamiętam), a z taniej książki mam "Grób córki Boga". Też poproszę adres antykwariatu jeśli to nie problem :) agatap1988@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ło maj god! :D jakie stosisko! :) ale chyba nie znam żadnej z tych pozycji więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też! Też z chcę ten adres :) jenah83@wp.pl

    Stosik przecudowny! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To nie stosik, to jakaś ogromna góra książek!
    I jak poproszę adres jeśli można :) mowa.liter@gmail.com

    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam góry książek, czuję się jak zdobywca szczytów :)

      Usuń
  22. Ile świetnych pozycji! Nie czytałam żadnej z nich, ale mam ochotę na większość.
    Będę wdzięczna, jeśli podzieliłabyś mi się linkiem do tego antykwariatu. Mój e-mail: sylwiapis@wp.pl
    Z góry dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdobycze :) też chętnie poznam adres antykwariatu :) mój mail: ksiazkolandia@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, serdecznie dziękuję za adres! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wiele z tych książek chciałabym przeczytać, też proszę o adres tego antykwariatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam podać maila :fashionpart@wp.pl . Z góry dziękuję :)

      Usuń
  26. Stosik do pozazdroszczenia. Mam podobnie jak Ty. Obiecałam sobie kiedyś, że będę kupować chociaż jedną książkę miesięcznie. A teraz zdarza się, że kupuję kilkanaście. Pokój się kurczy, kasa w portfelu się kurczy, a czas przeczytanie tego wszystkiego już dawno się kurczył :)
    Niestety wszelkie sklepy internetowe tak lubią kusić słowem promocja :)
    Jeśli można to również poprosiłabym o adres tego antykwiariatu :)
    Pozdrawiam
    madzioola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga, skąd ja to znam...Mimo wszystko pocieszam się, że książka to rzecz bezcenna - dla serca i duszy, dla umysłu. Wyrzuty sumienia są, ale niezbyt wielkie :)

      Usuń
  27. Łooo matko, szalona jesteś !! Ale książki widzę bardzo konkretne, sama niektóre z chęcią bym Ci porwała. Udanej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wszyscy podejrzewają, że oszalałam...;)

      Usuń
  28. Witam , podobnie jak Ty uzależniona jestem od kupowania książek więc jak widzę takie zacne stosy za tak niewielkie pieniądze to aż mnie kręci:) Gratuluję udanych zakupów i proszę o podzielenie się adresem tak taniego antykwariatu. Mój mail : mmarta1979@wp.pl.
    Życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  29. O kurcze, wspaniały stosik, cudeńka! Miłej lektury życzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie cudeńka. Kilka kojarzę. "Drugie rodzaj ciszy" mnie zaciekawił. Czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A co to za antykwariat? Też tak chcę ....:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miłego odpoczynku, a zapas książek imponujący:).

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana, tak sobie myślę, że ten twój regał, który stał jeszcze na zdjęciu pustawy, to chyba zaraz pęknie w szwach:)
    Pytam tak czysto teoretycznie: Masz miejsce na nowy?:):):):):):)
    CUDOOOOWNYYYYY stos!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle - zapełniłam go do połowy, w sypialni mam jeszcze duuużo miejsca :):):)

      Usuń
  34. Zazdroszczę stosików! Życzę miłego urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzę tam "Zapach cedru". Książki nie czytałam,ale "Co widziały wrony" tejże autorki już tak,więc bardzo polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Co widziały wrony" przeczytane i czuję ogromny zawód, bez porównania do "Zapachu cedru"...

      Usuń
  36. Wspaniałe nabytki książkowe. Chętnie bym wszystkie przygarnęła z otwartymi ramionami, lecz pozostaje mi jedynie życzyć ci przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Mam nadzieję, że będziesz miała okazję zdobyć upragnione książki.

      Usuń
  37. Och, czy ja mogę prosić adres antykwariatu też?

    kingaburger@gmail.com

    Byłabym bardzo wdzięczna. Obiecuję zakupy robić tylko dwa razy w roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, za każdą ciekawą myśl.