19 listopada 2012

Chwalipięta - czyli recenzja tygodnia dla Prószyński i S-ka

Kochani, właśnie dostałam wiadomość od Pani Anny Augustyńczyk, że moja recenzja Slumdog. Milioner z ulicy została wybrana jako najlepsza w kolejnym tygodniu trwania konkursu (DO WGLĄDU TUTAJ) na stronie wydawnictwa:



Na stronie wydawnictwa trwa aktualnie konkurs na recenzje książek, w którym można wygrać wybraną przez siebie powieść, z listy (całkiem sporej) bestsellerów, którą można obejrzeć TUTAJ. Oczywiście, moje skrzydła urosły z rozmiaru XS (od wróbla) do XL (do orła), popiszczałam kilka chwil, pofruwałam po pokoju, poobijałam się o meble i wróciłam do komputera, aby wybrać nagrodę. Zdecydowałam się na:


Książka zapowiada się cudownie! Od momentu, gdy zobaczyłam ją w zapowiedziach, wiedziałam, że muszę ją mieć. Kilka zdań na temat fabuły ze strony wydawnictwa:

Wychowana w rodzinie przedsiębiorców pogrzebowych, Carolyn Connors jako mała dziewczynka była świadkiem dwóch traumatycznych wydarzeń: poronienia matki i tragicznej śmierci młodszego brata. Pod wpływem tragedii postanawia porzucić rodzinne tradycje – celebrować życie, nie śmierć – i zostaje doulą. Przez lata służy wiedzą i emocjonalnym wsparciem ciężarnym kobietom. Gdy w czasie porodu najbliższej przyjaciółki dochodzi do nieoczekiwanych komplikacji, Carolyn nie waha się wziąć losu dziecka w swoje ręce. Ta decyzja drogo ją kosztuje: oskarżona przez ojca dziewczynki o błąd w sztuce medycznej, trafia przed sąd. Pod znakiem zapytania staje nie tylko przyszłość zawodowa Carolyn, lecz również jej tożsamość jako douli i przyjaciółki. W wyniku procesu musi zmierzyć się z mrocznymi wydarzeniami z przeszłości, przed którymi uciekała, i poruszyć zakazane w jej rodzinie tematy.

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Prószyński i  S-ka za wyróżnienie. Każde miłe słowo dotyczące mojej pisaniny jest dla mnie zastrzykiem pozytywnej energii. Dziękuję Czytelnikom mojego bloga, jest Was coraz więcej (jeszcze trochę i na liczniku będzie 10 000 wyświetleń oraz 100 obserwatorów). To wspaniała przygoda, być tutaj z Wami, czytać Was i być przez Was czytaną.

54 komentarze:

  1. Gratulacje, wyobrażam sobie, jaka Cię ogarnęła radość :) Wyróżnienie w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szalałam i śmiałam się, jak wariatka :)

      Usuń
  2. Gratulacje!

    PS. Czy mogłabyś mi powiedzieć jak zrobić zaokrąglone rogi w "Zobacz także:"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście, wysłałam Ci wiadomość prywatną :)

      Usuń
  3. Serdecznie gratuluję kochana :D Bardzo dobra recenzja :) A i nagrodę wybrałaś sobie cudowną. Wiem bo sama tę książkę, lada dzień, będę miała w domu :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że recenzja przypadła Ci do gustu. Jestem ciekawa Twojej opinii.

      Usuń
  4. Gratuluję! To wspaniała wiadomość! A nagroda jak najbardziej zasłużona. Takie recenzje po prostu trzeba chwalić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to bardzo miłe z Twojej strony! Dziękuję Ci bardzo. :)

      Usuń
  5. gratulacje :)
    jest się z czego cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Owszem, to dobry pomysł, że mogłam sama wybrać nagrodę.

      Usuń
  6. Moja Kochana Karolka!!! Widzisz? widzisz? Mówiłam ci, że z twoje pisanie jest rewelacyjne? Mam nadzieję, że teraz już nie masz wątpliwości?? A nagrodę wybrałaś sobie bardzo interesującą:):) Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Martuś, wiesz jak to jest :) Nigdy nie przyznam, że robię coś dobrze, najwyżej średnio. Taki charakter, cóż począć? :) Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  7. Pozostaje tylko pogratulować i życzyć udanej lektury!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno spędzę kilka przyjemnych chwil z "Doulą" :)

      Usuń
  8. Też kiedyś doświadczyłam tego wyróżnienia, więc doskonale potrafię sobie wyobrazić Twoją radość ;). Gratuluję! Oby więcej takich niespodzianek, prawda? Pozdrawiam ciepło :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, to bardzo miła informacja - Tobie również gratuluję tego wyróżnienia, to ogromna motywacja do pisania :)

      Usuń
  9. Gratulacje! Zasłużyłaś na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaa, kongratulejszyn! Współczuję tego latania po pokoju i obijania się o meble - w końcu orle skrzydła w czterech ścianach są trochę zagrożone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, musiałam doprowadzić się do porządku, ale warto było zrobić mały bałagan :)

      Usuń
  11. Gratuluję:D

    Ta książka zapowiada się wspaniale, czekam na jej recenzję i już ślinię się, żeby ją przeczytać (zapewne nieprędko to nastąpi, ale co tam)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja również nie mogę doczekać się, aż ta książka wpadnie w moje ręce - temat jest dla mnie bardzo aktualny...;)

      Usuń
  12. Gratulację :) takie wyróżnienie rzeczywiście dodaje energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, owszem, nawet nie wiesz, jak bardzo mnie to ucieszyło :)

      Usuń
  13. Gratuluję, to musi być cudowne uczucie być tak wyróżnionym :)
    Że padło na Ciebie... wcale mnie to nie dziwi!!!
    Świetną nagrodę sobie wybrałaś - też bym ją wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, owszem, radość je ogromna! Ja dziwię się, że padło na mnie, ale to taka natura, wolę kopać doły, niż przeskakiwać przez płoty ;)

      Usuń
  14. Kochana, cieszę się razem z Tobą!!! W pełni zasłużyłaś sobie na to! :) Gratuluję :*
    Z książką trafiłaś w 10. Sama bardzo bym chciała ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słoneczko! Ja również cieszę się, że ten tytuł znalazł się na liście bestsellerów :)

      Usuń
  15. Kochana, gratulacje! Nie dziwię się, że Twoja recenzja wygrała, bo została świetnie napisana - tak, jak wszystkie zresztą! ;-)
    Ach, zazdroszczę "Douli" - już nie mogę doczekać się, kiedy będę mogła zapoznać się z Twoją opinią na temat tej powieści, którą chętnie widziałabym u siebie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję - cieszę się, że doceniasz moje starania. Jak tylko dostanę książkę w ręce, wezmę się do czytania :)

      Usuń
  16. gratulacje i życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wyróżnienia :) Książkę wybrałaś bardzo interesującą, jestem jej ogromnie ciekawa, więc jak tylko ją dostaniesz, to do razu czytaj, bo czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też zrobię, nie inaczej :) Dziękuję :)

      Usuń
  18. I ja dopisuję się pod tą długaśną listą gratulacji! Oby tak dalej:) Ściskam i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jest mi przeogromnie miło :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo, za każdą ciekawą myśl.