23 stycznia 2013

STOSIK (#16) - czyli zdobycze książkowe STYCZEŃ 2013


Kochani!

W styczniu skusiłam się na kilka książek, które zostały objęte noworoczną promocją w Weltbildzie. Obiecałam sobie, że nie ulegnę kolejnym tytułom, które sukcesywnie pojawiały się na ich stronie internetowej i nie złożę więcej zamówień, niż jedno. Moje regały pękają w szwach, a wolałabym nie trzymać książek na podłodze, zasługują na coś lepszego. Na myśl, że Weltbild przestanie istnieć, zaczynam się smucić - w ostatnich miesiącach zaskakiwali mnie wspaniałymi promocjami. Poza tym pozwoliłam sobie wziąć udział w kilku aukcjach internetowych, gdzie dosłownie za grosze nabyłam niewielką ilość smakowitych kąsków. Cieszy mnie widok styczniowego stosu - ani za mało, ani za dużo.


1. Dom marzeń - Erich Maria Remarque (Allegro, 5 zł)
2. Lavinia i jej córki - Marlena de Blasi (Allegro, 5 zł)
3. Czas Czerwonych Gór - Petra Hulova (Allegro, 1 zł)
4. Ja - Yann Martel (Allegro, 1 zł)
5. Tysiąc drzewek pomarańczowych - Kathryn Harrison (Allegro, wszystkie trzy książki tej autorki 12 zł)
6. Krzesło do krępowania - Kathryn Harrison
7. Obnażona - Kathryn Harrison
8. Ostatnia spowiedź tom 1 - Nina Reichter (egzemplarz recenzencki od wydawnictwa)
9. Hiszpański smyczek - Adromeda Romano-Lax (wymiana na lubimyczytac.pl)



10. Biała wilczyca - Theresa Revay (promocja w Weltbild)
11. Wszystkie marzenia świata - Theresa Revay (promocja w Weltbild)
12. Droga do raju - Paullina Simons (promocja w Weltbild)
13. Ty pierwszy, Max - Leena Parkkinen (promocja w Weltbild, prezent do zamówienia)
14. Bezimienna - Hanri Magali (promocja w Weltbild)
15. Ku słońcu - Inga Iwasiów (promocja w Weltbild)

53 komentarze:

  1. oj tak, ja też ostatnio odkrylam niejako allegro i kupowanie tam ksiazek;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pozycje, zwłaszcza Hiszpański smyczek, który jest w moim guście. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu cudowne stosiki :) Ciekawi mnie "Hiszpański smyczek" i "Tysiąc drzewek pomarańczowych". Na razie trzymam się nie kupowania w styczniu, ale moja silna wolna jest coraz słabsza, bo jak tu nie kupić choć jednej książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, dla mnie nawet jedna książka to za mało, nie wyobrażam sobie miesiąca bez zakupu kilku pozycji ;)

      Usuń
  4. Książki Theresy Revay podobały mi się, może bohaterka była nieco irytująca, ale można zaobserwować jej przemianę. Serdecznie polecam, bo miło wspominam tę historię :) Jestem ciekawa, jakie będą Twoje wrażenia tyczące się "Drogi do raju", bo słyszałam, że to najsłabsza powieść autorki. Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również słyszałam, że ta powieśc Simons nie należy do najbardziej udanych, ale spotkałam się również z pozytywnymi opiniami - muszę przekonać się sama :)

      Usuń
  5. Weltbild jak zwykle kusi,też nie mogłam się oprzeć. Mój mąż chyba niedługo wyrzuci mnie z domu ze wszystkimi ksiązkami,które po prostu juz nie maja gdzie mieszkać. Namówiłam męża na zakup tylko jednego regału. Nie wiem co zrobię z resztą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, znam to z autopsji. Ja również nie mam miejsca na nowe regały, ale nie mogę powstrzymać się od zakupów, :)

      Usuń
  6. O, widzę Ostatnią spowiedź - strasznie ciekawi mnie ta powieść. ^^ I ciekawie wygląda ''Hiszpański smyczek'' i zaraz zobaczę o czym jest;) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie książki z twojego stosiku bardzo mnie kuszą do przeczytania ale najbardziej interesuje mnie "Hiszpański smyczek". :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny stos, najbardziej ciekawi mnie "Hiszpański smyczek" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas Czerwonych Gór – czytalam, gorzka, ale dobra ksiazka. Tysiąc drzewek pomarańczowych – bardzo mi sie podobala. Podobnie jak Droga do raju, ktora bardzo dobrze mi sie czytalo.

    Na przeczytanie czekaja: Ja, Hiszpański smyczek, Biała wilczyca, Wszystkie marzenia świata.

    Ku słońcu to dalsze losy Bambino. Czytalas? Wymagajaca, dobra lektura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie Twój komentarz, bo dałaś mi dużo nadziei na przyjemną lekturę :)Na "Bambino" poluję, chciałabym kupić w dobrej cenie :)

      Usuń
  10. Podziwiam Twój talent do tanich zakupów:P "Ja" za złotówkę!, bardzo lubię, ale zapłaciłam ponad dychę w Taniej Książce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również dobrze! Grunt to unikać cen z okładek, każdy rabat jest dobry :)

      Usuń
  11. Rany rany, ale masz cudowny stos!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdobycze. Lubie tu zaglądać, bo zawsze poznam coś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny stosik. Miłego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale prezentuje się Twój styczniowy stosik! Mnie bardzo podobała się "Droga do raju". "Białą Wilczycę" też przeczytałam, było nieźle, ale nie porwała mnie jakoś specjalnie. Życzę Ci miłej lektury i jak zwykle - czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Twoją recenzję Revay - chciałabym sama przekonać się, jak odbiorę główną bohaterkę :)

      Usuń
  15. Ojej, zazdroszczę "Hiszpańskiego smyczka"! Ostatnio właśnie o tym gdzieś czytałam, muszę gdzieś tego poszukać. Zaciekawiły mnie też książki Revay! Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tę książkę za grosze, na stronie Naszej Księgarni jest w promocji za 15 złotych :)

      Usuń
  16. Ja bym chciała poznać ,,Obnażoną''. Inne pozycje także wydają się interesujące. Przyjemnego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Promocje w Weltbildzie są niesamowite, zginęlibyśmy bez nich :)

    Stosik bardzo interesujący, ciekawią mnie Twoje Twoje odczucia po lekturze "Ostatniej spowiedzi".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja ukazała się na blogu już jakiś czas temu :)

      Usuń
  18. Widzę wiele interesujących pozycji :) Życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, widzę, że muszę częściej przeglądać Allegro, bo zdobyłaś fantastyczne pozycje za grosze! Nie będę wymieniała pozycji, których Ci zazdroszczę, bo musiałabym wymienić wszystkie. ;-) Przyjemnej lektury. Z niecierpliwością czekam na kolejne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Allegro - to żmudna robota, bo trzeba częst zaglądać i monitorować aukcje, ale czasami warto! :)

      Usuń
  20. Wspaniały stos! Żadnej z książek nie miałam okazji przeczytać dlatego czekam na Twoje recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No niezłe stosiska, muszę przyznać! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przyzwoity stos i ciekawe pozycje.
    Ale wiesz, z całej wyprzedaży Weltbildu wybrałabym inne tytuły. No może wzięłabym "Drogę do raju", bo "Jedenaście godzin" i "Czerwone liście" tej autorki to rewelacyjne książki. Żałuję, że tak mało osób je zna.

    OdpowiedzUsuń
  23. same skarby :) życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurcze, same piękne dzieło. Z pewnością kilka pozycji bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też się obkupiłam w Weltbildzie, ale moje stosiki nie są tak imponujące jak Twoje:) Również do przesyłki dostałam książkę Ty pierwszy, Max i nie mogę się doczekać aż ją zacznę czytać, mam wielkie nadzieje w stosunku do niej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będzie przypominać "Jarmarku odmieńców", bo pod względem fabuły są do siebie podobne ;)

      Usuń
  26. Piękne! Dwie pierwsze pozycje z weltibild'owskiego stosu sama dzisiaj oglądałam i się zastanawiałam, czy kupić. Wzięłam dwie inne, ale po te też wrócę. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie przeczytałabym Ostatnią spowiedź.Bezimienną czytałam i niestety mnie się nie spodobała.
    Spokojnego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  28. "Ostatnia spowiedź" i "Ty pierwszy, Max" również znajdują się w mojej biblioteczce. Ciekawe, czy nasze odczucia po lekturze będą podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też na dniach będę miała "Białą wilczycę " :)))) Miłego czytania a masz w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę miłych chwil z lekturą - jestem ciekawa, jak odbierzemy "Białą wilczycę" :)

      Usuń
  30. Harrison nie znam, ale lubię serię Salamandra.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pozwól Karolinko, że ja też się pochwalę:) Oto moje nabytki książkowe z trzech ostatnich wyprzedaży w Weltbildzie (letniej, jesiennej i zimowej) - łącznie 20 sztuk:) Będziesz mogła porównać ze swoimi zdobyczami;) Zrobiłam print screen'a okładek: http://i47.tinypic.com/2h4vqqh.jpg Postanowiłam uzupełnić moją skromną domową biblioteczkę i dzieki Weltbildowi się udało:) Teraz czeka mnie prawdziwa uczta literacka:) W ogóle kiedyś nie myślałam, że Świat Książki to aż takie fajne wydawnictwo. Jasne, że szkoda, że Weltbild znika z rynku, ale przez to mamy właśnie te super promocje:) Podziwiam Twoje stosiki i zawsze jestem pod wrażeniem:)
    A propos Axelsson, bardzo chcę zapoznać się z jej twórczością i właśnie "Dom Augusty" mam w swoich planach czytelniczych - miło widzieć, że oceniłaś ją wysoko. Teraz jednak chcę zabrać się za książki jedynie z domowej półki i na razie nie wypożyczać z biblioteki - miejmy nadzieję, że mi się uda;)
    Widzę, że interesujesz się również filmem - super sprawa:)
    Pozdrawiam cieplutko, udanego weekendu, miłej lektury,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  32. Droga Aniu, widzę, że mamy podobne gusta literackie - nasze zakupy pokrywają się w 80 % :) Ja od lat zaczytuję się w książkach tego wydawnictwa - uważam, że posiadają duży wybór, a ich publikacje są na dobrym poziomie (poza tym jestem zachwycona ich okładkami, czasami to wręcz małe dzieła sztuki).

    Polecam prozę Axelsson, ja wczoraj wypożyczyłam "Kwietniową czarownicę" i nie mogę doczekać się, aż przeczytam :) To bardzo mądra pisarka, dojrzała i odważna, warto czytać takie książki. Bardzo dziękuję za Twój ciepły komentarz, jest mi miło. Cieszę się, że podzieliłaś się ze mną swoimi zdobyczami! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za odpowiedź:) Tak, rzeczywiście chciałam się podzielić, bo moja radość z nowych książek jest ogromna:) Swoją drogą, u mnie w mieście księgarnia Weltbild już niestety nieczynna:( Dziękuję za polecenie Axelsson, a z Twojego powyższego stosu podoba mi się jeszcze "Hiszpański smyczek":) Zatem czekam na Twoje recenzje!
    Miłego dnia,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale Ci się nie dziwię, dla mnie nowe książki sa również powodem do radości :) Ja zamawiam tylko w sklepie internetowym - w księgarniach stacjonarnych jest mniejszy wybór. Ja również jestem ciekawa "Hiszpańskiego smyczka", gdyż jest porównywany do "Cienia wiatru", a to już coś! :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Droga Karolinko, ja też zamawiałam tylko w sklepie internetowym:) Chodziło mi po prostu o to, że w księgarni można było odbierać paczki bez kosztów dostawy:)
      Pozdrawiam raz jeszcze,
      Anna

      Usuń
    3. Teraz rozumiem :) Ja na szczęście mam niedaleko do Paczkomatu (przesyłka darmowa lub 2,99), dzięki czemu książki mogę odebrać kiedy chcę (Paczkomaty to niesamowia rzecz, bardzo ułatwiają mi życie :) Życzę miłego wieczoru! :)

      Usuń
  34. Polecam zwłaszcza Białą wilczycę i jej kontynuację, wspaniale się je czyta.
    Pozdrawiam
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będę miała na uwadze te książki i sięgnę po nie w pierwszej kolejności :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo, za każdą ciekawą myśl.