21 marca 2013

Mały konkurs - wygraj "Sezon na oliwki" Carol Drinkwater !



Kochani!

W ostatnim poście dotyczącym moich zakupów książkowych (stosik do obejrzenia TUTAJ) powiadomiłam Was, że Wydawnictwo Literackie wysłało mi nieodpowiednią książkę (powinnam dostać "Sezon na winobranie" Atkinson, otrzymałam "Sezon na oliwki" Drinkwater). Na szczęście sprawa została wyjaśniona i zagubiona książka dotrze do mnie w przeciągu kilku dni. Z przyjemnością pragnę Was powiadomić, że pozwolono mi zatrzymać Drinkwater, a wiecie dobrze, że ja posiadam wszystkie części "Oliwkowej farmy". "Sezon na oliwki" to drugi tom z serii o życiu na prowincji Francji, ale nie martwcie się, bo każdy z tomów można czytać osobno - nie ma potrzeby robić tego chronologicznie.

Książka jest nowa, jeszcze ciepła i pachnąca. Zadanie konkursowe jest proste. Chciałabym poczuć atmosferę wiosny, proszę Was, żebyście przypomnieli mi, co czeka nas już wkrótce:



REGULAMIN KONKURSU

1. Aby wziąć udział w konkursie należy zamieścić pod tym postem odpowiedź i pozostawić swój adres e-mail. 
2. Aby wziąć udział w konkursie, trzeba być Obserwatorem bloga www.czytopolis.blogspot.com 
3. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby pełnoletnie.
4. Nie wysyłam nagród za granicę.
5. Termin nadsyłania odpowiedzi to 30.03.2013, 23:59.
6. Wyniki konkursu ogłoszę 31.03.2013.
7. Po kontakcie ze zwycięzcą (powiadomię Cię mailem), czekam 7 dni na odpowiedź z danymi do wysyłki nagrody, w innym wypadku zostanie wybrana inna osoba.

 Recenzja książki znajduje się TUTAJ.

10 komentarzy:

  1. Ciekawy konkurs, lecz przez tę paskudną zimę i choróbsko, brak u mnie weny, więc życzę powodzenia innym uczestnikom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosno, wiosno kiedyż wreszcie nas zaszczycisz swą obecnością, kiedy rozświetlisz dzień słońcem, rozścielisz zielone dywany traw nakrapiane mniszkową żółcią, rozśpiewasz ptasim trelem i zabrzęczysz owadami, ach kiedyż??????
    gut.anna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje blog od dawna jako natanna.)

      Usuń
  3. wiosna przyniesie lekkość i promienie słońca, które rozgrzeją nasze przemarznięte ciała :) wiosna przyniesie pogodę ducha i masę wiary :)oto na co ja czekam :) jak również jeszcze na to, by móc czekać książki na ławce w parku, czy też w ogrodzie na hamaku :) jejku, aż się rozmarzyłam :)
    mój mail: aary88@gazeta.pl a bloga jak wiesz bacznie obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * czytać... heh, dziś za to jestem wybitnie zmęczona i zakręcona ;)

      Usuń
  4. Świetny konkurs i piękna nagroda, ale ... ja wiosny nie lubię. Znasz jeszcze drugą osobę, która nie lubi tej pory roku? Kojarzy mi się z alergią, zapuchniętymi oczętami, katarem, jaskrawymi kolorami, rażącym słońcem, które podkreśla sińce pod oczami (tymi zapuchniętymi), wydobywa na wierzch bladą skórę i uwypukla wszystkie niedoskonałości, które Pani Zima skrywała pod śniegowym płaszczykiem. Dodatkowo jestem chronicznie zmęczona, nic mi się nie chce i mam ... wiosenną depresję! Cóż ... jestem jedyna w swoim rodzaju:)
    Twojego bloga obserwuję od dawna. Mój e-mail: diunam@gazeta.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wkrotce, poczujesz delikatne promienie słońca, łagodnie pieszczące Twoją twarz, zobaczysz koty, które bezwstydnie zaczną wygrzewać się na balkonach, zobaczysz pierwsze znaki tego, że przyroda po zimowym śnie powoli się przebudza, by już wkrótce cieszyć nas swoją urodą, poczujesz w powietrzu zapach świeżości i młodości a w żyłach napływ nowej enegrii do życia, zapragniesz zupełnie spontanicznie wyjść na spacer, choć nie będziesz w stanie sobie wytłumaczyć dlaczego, na Twojej twarzy zagości uśmiech a w Twoim umysle zakiełkuje myśl, że życie może być naprawdę piękne...

    Tego Ci życzę :-)

    alison2blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wprawdzie udziału w konkursie z żalem ale nie wezmę (za bardzo się boję, a co jeśli dajmy na to wygram? Wtedy zapragnę mieć pozostałe części a mój portfel już tego nie przeżyje ;) ) tylko chciałam napisać, że bardzo się cieszę z takiego obrotu sprawy! Że Literackie spisało się na medal, że dośle zamówioną książkę i, że wszystko dobrze się skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosną szarość przenika światło topiąc wszelkie lody, promienie te trafiają nawet do naszych serc, by obudzić uczucia z zimowego snu.

    paranoja200@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo, za każdą ciekawą myśl.